tiistai 2. kesäkuuta 2015

Anniversary

Den 29.5, min och Marcos årsdag, var så awesome att den förtjänar ett eget inlägg i bloggen. :D

Morgonen började med brunch på Ritter Sports chokladfabrik.

Omelett och croissantter dippade i smält choklad, mmm-mmm!


Efter en snabb runda i choklad muséet shoppade vi lite i chokladshoppen


Svårt att bara välja några sorter att ta hem!

Efter brunchen åkte vi raka vägen till badhuset för att relaxa i bubbelpoolen och de olika bastuna. Efteråt kom vi hem för att byta om till något finare för kvällen. Jag kunde vid det här laget gissa att vi skulle ut och äta någonstans. Före vi for iväg gav vi varandra våra gåvor, look what I got !!


På baksidan finns årsdagsdatumet ingraverat! :')

Jag hade gissat rätt i att Marco skulle ta mig till någon restaurang, men före det hälsade vi på hos hans mamma.

Där väntade en blombukett med EN ros och tydligen ska jag få en ros till varje år. :D


<3

Vi började vara ganska hungriga, vilket var bra eftersom vi åt 400 grams biffar på [M]eatery! :D Vid sidanom kunde man välja några sidorätter så vi tog bland annat potatis gratäng, grillad majs och olika såser. Aijo som förrätt smakade jag på tartar och blev överraskad över att det faktiskt var gott!


Shine bright like my forehead
Marco hade sagt åt mig att inte beställa efterrätt, men efter maten satt vi bara och väntade så jag fick en känsla av att det snart skulle hända något... Så då jag såg att en servitör komma med en kaka med ett fyrverkeri ljus på sig så kunde jag gissa att den var åt mig! :'D




Efter att ha proppat i oss all mat kändes det som att man inte skulle kunna stiga upp på en vecka, men kvällen var inte över ännu!

Marco körde oss till stället var man har en utsikt över hela Stuttgart. Här satt vi ute på en bänk och drack champagne och åt jordgubbar. Perfekt <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti