lauantai 21. maaliskuuta 2015

Kalsarikännit

Jag har kännt mig super stressad och sur under de senaste dagarna. Det finns inte riktigt någon ordentlig orsak, utan snarare många små saker som påverkar på en gång. Pricken över i'et var att min dator slutade fungera igår. Behöver jag säga att en ost&vinkväll passade in perfekt i schemat?


Fin set up hos Isabell ! ^^


Alla var ganska trötta igår så det fanns inga planer för vidare utgång, men jag och båda Annorna ville inte avsluta kvällen ännu så vi gick vidare till Anna. Vi övertygade också Annas granne Philip att joina oss för en spontan kalsarikänni kväll.


Kvällen blev ganska lång men roligt var det. Dessutom fixade Philip min dator idag vilket betyder att jag har ett stressmoment mindre! :)


2 kommenttia:

  1. Kalsari?kännit var kvällens klädsel kalsong tvång eller ;-)
    H. A-C

    VastaaPoista
  2. Haha nej de är bara ett uttryck då man drar en fylla hemma... :D

    VastaaPoista