sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Troyes, je t'aime !

Veckoslutet startade på lördag morgon med brunch hos mig och Annika! Vi hade som sagt bjudit lite för mycket folk men efter lite ommöblering i vardagsrummet fick vi alla att rymmas ! :)


Brunch sällskapet!


Alla hämtade med sig något gott ;)



omnom


Mimosas ^^

Brunchen var jätte lyckad och vi bestämde oss för att definitivt göra det oftare!


På kvällen var det fest hos Felix. Vi hade hört att hans lägenhet är the shit när det gäller fester och det stämde verkligen. Hans lägenhet rymde åtminstone 40 pers utan att det blev trångt! 


Ready to go!


paardipeople

Efter några timmars sömn vaknade jag i morse till att solen sken in i rummet. Annika sa att det skulle bli 17+ grader ute så vi bestämde oss för att gå ut och bara njuta av vädret. Vi gick till centret och beundrade gamla stan som småningom börjar vakna till liv! Terasserna var fulla av folk och vi kunde sitta ute och njuta av kaffe, solen och gitarrmusik, fiilis <3

Låter bilderna tala för sig själv:




























På hemvägen gick vi ännu via Troyes tivoli. :)







Jag måste nog säga att jag är så glad över att vara här !! <3



3 kommenttia:

  1. Köp ti mig en minion ballong ����h. Sonja��

    VastaaPoista
  2. Fler människor på bilderna nu än i februari - får se hur det ser ut i maj :-) h. Hemmifrån

    VastaaPoista