sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Läkarbesök och besök hos mig

Joo... Efter att vi kom hem från Reims på onsdagen blev jag mystiskt sjuk och kunde inte röra mig ur sängen i två dagar. Nu är jag frisk igen. What the hell?? :D

Jag mådde så dåligt på torsdagen att Annika ringde och bokade läkartid åt mig till fredag morgon. Läkaren talade ingen engelska och han hostade i sin hand innan han skakade hand med mig - nice. Enligt honom berodde mitt illamående, febern och tröttheten på en vanlig maginfluensa... Well if you say so.

På fredag kväll mådde jag redan bättre, vilket var tur eftersom Marco kom och hälsa på över veckoslutet! Det kändes så overkligt att se honom stå utanför min dörr!

Veckoslutet gick helt enkelt ut på couples' quality time. Låter de få bilderna tala för sig själv... :)



Sightseeing in Troyes 

Maassa maan tavalla ;)

Lite bilis före vi åt på Troyes bästa hamburgar restaurang! ;)


Champagne från Troyes ;)



I love you <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti