tiistai 7. huhtikuuta 2015

On y va à la plage!

Nästan alla utbytisar hade besök hemifrån under påsken. Min familj kommer hit först i maj, men åtminstone får jag ha Marco här i över en vecka! :) Annika fick också besök av fem kompisar från fre-må. Gissa om det var trångt hemma hos oss?? :D

Vardagsrummets golv täcktes av das luftmatratze

Man rymdes nästan inte in i duschen :D

Lördag kväll och organic hamburgers ^^

På lördagen tog jag Marco till le cotton för att han skulle få skåda Troyes nattliv. Annika och hennes kompisar hade tjejkväll hos oss så vi joinade dem för några drinking games och gick vidare till Stijn's för förfest före baren. Jag har inte varit i cotton på en god stund och under kvällen blev jag påmind varför... :'D

Söndag morgon blev en låååång sov morgon. Allting här är stängt på söndagar så vi bestämde oss för att ta oss ut ur stan till Forêt d'Orient och les lacs. 

On y va à la plage!



Neee inge bikini väder här... :P

pusspuss<3


Crêpes vid sjön - life is gooood !:)

En av pizzeriorna nära mitt råkade vara öppet på söndag kväll, så det blev pizza som kvällsmat - igen. (Jag har lyckats söndra vår keramiska spis i lägenheten så för tillfället kan vi inte steka/koka något)

Måndagen spenderade vi på McArthur Glen. Jag hittade en klänning från Mango vars ursprungliga pris var 50e, nu 6e! Gotta love the outlet shops! ;)

Vädret var igen helt fantastiskt!




Glass på terass :D

I morgon far vi till Paris !! Vi ska dit med bil. Jag är så glad över att det inte är jag som kör! :'D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti