perjantai 24. huhtikuuta 2015

Strandhäng

Igår kväll hade jag först planerat att stanna hemma och förbereda mig för en presentation som vi skulle hålla i skolan idag. Annika fick mig dock övertalad (eller det behövdes inte så mycket övertalande) till att joina för chill&grill kväll på stranden. ;)


Hittade ett perfekt ställe var det inte fanns andra människor!

Det var bara en kille som vågade ta sig ett dopp. De andra förundrade sig över hur jag som finne kunde tycka det var för kallt... :D









Beach superselfie!

<3

Grillmat, musik, shisha och volleyboll - that's what a good time is made of! Vi hängde hela kvällen på stranden och började ta oss hemåt efter att det blev mörkt och kallt.


Idag höll jag min sista presentation för den här terminen, jaaaaman! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti