keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Resfeber

Jag kan inte vänta tills nästa månad !! Så mycket fritid betyder mycket tid för resor ! ;) För det första ska jag igen till Stuttgart och hälsa på Marco nästa vecka efter tenterna.

cya soon <3

Efter att jag kommit hem därifrån är det dags för en roadtrip till västkusten till Lacanau!! Vi har bokat två små stugor som ligger helt vid havet och eftersom det är ett sorts camping område borde allting från restauranger, matbutik och surfskola finnas där on the spot. ;) Dessutom finns där en uppvärmd simhall och bassänger utomhus med rutschkanor och annat skoj ifall vädret inte är soligt varje dag. :D Bordeaux ligger bara ca en timme ifrån så vi kommer antagligen att åka dit också.
 Link till camping området ! ;)

Som följande åker jag igen till Paris för att äntligen se min familj! Vi ska spendera ett par nätter där före vi kommer till Troyes så jag kan visa dem runt min lilla hemstad. Sen ska vi alla rymmas och sova hos mig och Annika...:D

Sis & bro <3

Jag nämde redan i ett tidigare inlägg att jag hade bokat flyg till Nice, så dit kommer jag att åka som följande ! ;) Där kommer jag att spendera några dagar med Natte på ett hotell vid havet! :D Kanske man hinner en sväng till Monaco med samma när man engång är så nära... ;)


Reissumimmi reunion ;)


Exciteeeed !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti