maanantai 16. helmikuuta 2015

Sa nån fest?

Salut!

Efter alla blogg inlägg som till det mesta har handlat om skolgreijer ska jag bjuda på lite bildmaterial från veckoslutet! ;)

Lördag kväll startade hos Anne-Sofie med en egen version av king's cup och därifrån gick vi till centrum var en annan utbytis hade fest.


Meitsi 



Le vin blanc ^^


Les amis :)

Jag måste säga att jag är lite besviken på mig själv över att jag inte ännu talar flytande franska (jag hade kanske lite orealistiska förväntningar över att kunna tala redan efter två veckor av utbyte), dock efter några glas vin går det redan ganska bra. Eller så tror jag det bara själv... :D


Efter festen fortsatte vi till en club! 


Från en sak till en annan, idag bestämde vi oss för att gå och kolla några av Troyes outlet butiker. Här finns ett flertal, och den närmaste, Marques Avenue, ligger på gåavstånd från mig. :D








Heaven of jeans !


Vinter reorna är fortfarande igång ;)



Det enda jag kom hem med... 

Jag köpte ett par byxor från Levi's, c'est tout. Försöker spara lite pengar eftersom det ser ut som att vi åker till Paris över veckoslutet!! ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti