maanantai 9. helmikuuta 2015

Skolaskolaskola

Idag fick jag en ordentlig dos av vad som kommer att vänta mig under de följande veckorna. Den första kursen jag valt inom lyxturism började idag klo 8 - och höll på till 17.15. Det kom så mycket information och nya begrepp på en kort tid och jag har ganska mycket att komma ikapp med de andra, eftersom kurserna är igentligen menade för elever som redan har bachelor's degree inom turism. Ja, och här går kurserna inte enligt sådant schema jag är van med, utan kurserna håller på i ett par veckor och oftast i hela dagar och sedan byts kurserna och schemat. I morgon ska samma kurs vi hade idag fortsätta från 8-19. Skoj. Läraren liknar George Clooney! :D

Eftersom jag har suttit både igår och idag endera i skolan eller hemma och skrivit på skolarbeten så finns det inte mer att rapportera. Nu är det dags för lite Breaking bad och nachos som en väl förtjänad paus från skolarbeten.

1 kommentti:

  1. Det är verkligen tuffa skoldagar! Tsemppi hälsningar från hemmaplanet

    VastaaPoista