torstai 12. helmikuuta 2015

Tout va bien !

Vardagen i Troyes börjar löpa ganska rutinmässigt. Kanske det beror på att det inte finns så mycket fritid just nu på grund av skolan, men igår kväll fanns det faktiskt tid för att gå och testa skolans gym! Och gissa vad ? Det är helt gratis! Ett gratis gym 200m hemifrån, nu finns det inga orsaker att inte gå dit! :D


Ganska litet- men här finns allt man behöver. :)

Jag och min roomie fick ganska mycket uppmärksamhet på gymmet. Säkert för att vi var dom enda tjejerna där. Jag är inte heller van vid att folk kommer och talar med mig på gymmet, eftersom på Nickby punttis hälsar folk knappt på varandra. :D

Här börjar småningom bli vår ! Idag var det +10 grader och man har fått njuta av solen varje dag! I Finland skulle terasserna fyllas. :D






Min bror hade gammeldans idag. Jag skulle så gärna ha gått och kolla !!!


Jag är så stolt !! #tippalinssis

Ikväll är det dags för tjejkväll hos Alina. Ett par glas vin behövs verkligen efter dessa långa skoldagar ! Imorgon ska vi gå på någon fin restaurang med franskagruppen. Vi ska äta grodlår och sniglar och annat smaskens! :P

1 kommentti: